Relokacja
Szwajcaria to kraj pod wieloma względami wyjątkowy, bogaty zarówno w sensie materialnym, jak i kulturowym, rozwinięty, zorganizowany, czysty, uporządkowany i przyjazny. Stabilność prawna i transparentne procedury urzędowe dają poczucie bezpieczeństwa osobom przybywającym do Szwajcarii. Warto jednak wcześniej dobrze się przygotować, co ułatwi integrację w nowym miejscu zamieszkania i pozwoli sprawnie dopełnić pierwszych, wymaganych po przyjeździe, formalności.
Wszyscy Kandydaci Carenea są objęci opieką Menedżera ds. Relokacji, polskojęzycznego opiekuna zamieszkałego w Zurychu i doskonale znającego szwajcarskie realia. Pierwszy kontakt z Menedżerem ds. Relokacji ma miejsce w czasie przyjazdu na próbny dzień pracy, tzw. Schnuppertag. Następnie po podpisaniu umowy z pracodawcą i ustaleniu terminu rozpoczęcia pracy odbywa się pierwsza konsultacja mająca na celu zaopiekowanie formalności i kwestii organizacyjnych związanych z przeprowadzką i podjęciem pracy. Menedżer ds. Relokacji pozostaje do dyspozycji Kandydatów również po przyjeździe do Szwajcarii i wspiera w łagodnym wejściu w nowe życie.
Co otrzymasz od Carenea w pakiecie relokacyjnym?

Manual Relokacji do Szwajcarii
Dla Uczestników Programu Academia Carenea przygotowaliśmy 60 stronicowy przewodnik Manual Relokacji. To kompendium wiedzy zawierające szczegółowe informacje i praktyczne wskazówki dotyczące organizacji Twojego życia w Szwajcarii. Znajdziesz w nim takie rozdziały jak:
Indywidualny Plan Relokacji
Dodatkowo każdy Kandydat otrzymuje Indywidualny Plan Relokacji dopasowany do indywidualnych potrzeb, sytuacji rodzinnej i wybranego miasta pobytu. Dbamy nie tylko o Kandydatów, ale i ich rodziny, dzieci, partnerów, a nawet zwierzęta jeśli relokujesz się ze swoim ulubieńcem.
